بلاگ آموزشی

زنجیر صنعتی شاخکدار

زنجیر صنعتی شاخکدار از وسایل مهم صنعتی است که با توجه به عملکرد و کارآیی آن و ماده ای که در ساخت آن به کار رفته است تنوع زیادی در بازار دارد. این وسیله مکانیکی کار صنایع بزرگ و کوچک آسان می کند و در جابه جایی و حمل محصول استفاده می شود.

زنجیر صنعتی شاخکدار چیست؟

زنجیر صنعتی شاخکدار در کارخانه های بزرگ تولید می شود. علت این که به این کالای صنعتی، شاخک دار می گویند باله هایی است که روی زنجیر وجود دارد. این باله ها تعداد شان زیاد است و به هم شبیه هستند. این اجزای باله مانند عملکرد زنجیر را افزایش می دهد و برای بالابردن و نقل و انتقال اجسامی که وزن زیاد و سایز بزرگ دارند به کار می روند.

این محصول  از آن دسته ابزاری است که بازار پر رونقی دارد و دارای آمار فروش بالایی است زیرا درصنایع گوناگون کاربرد فراوانی دارد. در کارخانه ها و مکان های صنعتی که با وسایل سنگین سروکاردارند و باید  اجسام با وزن زیاد را در جهات مختلف حرکت دهند به این محصول نیاز فراوانی دارند.

قیمت زنجیر صنعتی شاخکدار

یکی از عوامل مهم در قیمت زنجیر صنعتی شاخکدار کیفیت مواد اولیه آن می باشد. جنس آلیاژی که این زنجیر را تشکیل می دهد و مقاومت آن در برابر زنگ زدگی در قیمت گذاری تاثیر مهمی دارد.

تغییر و تحولاتی که در بازار های جهانی رخ می دهد و تغییر قیمت فولاد و نوسان قیمت ارز در افزایش و کاهش قیمت  این محصول صنعتی مؤثر است. کمپانی سازنده این کالا و نوع برند آن، اندازه شاخک ها، طول و بلندی گام نیز از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت گذاری است.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این محصول تاثیر دارد قدرت حمل بار آن است که هرچه تحمل بار بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

فروش زنجیر صنعتی شاخکدار

شرکت ما در مورد زنجیر صنعتی شاخکدار تجربه طولانی دارد. ما از نیاز شرکت ها و صنایع مختلف به این ابزار کاملا آگاه هستیم. در نتیجه انواع مختلف این محصول را گرد آوری کرده ایم. مدل های گوناگون از این کالا در انبار ما وجود دارد. کارشناسان ما به مشتریان برای خرید مناسب و اطلاع از قیمت مشاوره رایگان می دهند. برای آشنایی بیشتر با این ابزار صنعتی و به دست آوردن قیمت به روز آن با واحد فروش تماس بگیرید.

نکات کلیدی در هنگام خرید زنجیر صنعتی شاخکدار

در زمان خرید زنجیر صنعتی شاخکدار باید شناخت درستی از کارخانه خود داشته باشید. برای خرید هر قطعه صنعتی باید از شرایط موجود در کارخانه به خوبی آگاه باشید. باید بدانید در هوای کارخانه چقدر رطوبت وجود دارد همچنین درجه هوای محیط کارخانه و تاثیری که بر دستگاه های موجود در کارخانه  دارد بسیار مهم است.

موضوع مهم دیگر اسیدی یا بازی بودن محیط کار است. تمام این نکات باید با دقت اندازه گیری شود. میزان آلودگی که در کارخانه یا کارگاه شما وجود دارد نیز از عوامل مهمی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید.

شک نکنید که آگاهی درست و دقیق از دمای هوا، میزان آلودگی و رطوبت در خرید شما بسیار تاثیر گذار است.

ویژگی های زنجیر صنعتی شاخک دار

خصوصیات بی نظیر زنجیر صنعتی شاخکدار باعث شده است که در صنایع مختلف جایگاه مهمی داشته باشد. مهمترین این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

  • رنگ این زنجیر با زنجیرهای دیگر متفاوت است و از نظر ظاهری شفاف تر و براق‌تر است.
  • اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این محصول فولاد آب بندی شده است که این ماده دوام و مقاومت زنجیر را افزایش می دهد.
  • عملکرد و ظاهر این محصول در نقل و انتقال اجسام و ثبات سیستم مؤثر است.
  • این نوع زنجیر نه تنها نیرو را منتقل می کند بلکه می تواند به طور همزمان اشیایی که محورهای یکسان ندارند نیز جابه جا کند.
  • استفاده از این ابزار صنعتی هزینه های صنعتی را کم می کند. میزان خسارت و آسیب به محصولات را کاهش می دهد و به طور کلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • جابه جایی و حمل محصولات در زمان های طولانی و بلند مدت را آسان می کند.
  • لازم است اجزای این وسیله روغن کاری شود تا در هزینه های لازم برای نگهداری و تعمیر آن صرفه جویی شود. در ضمن روغنکاری ماندگاری و عمر این وسیله را افزایش می دهد.
  • یکی از کارهای مهمی که بعد از خرید این وسیله باید انجام دهید روغن کاری و روانکاری مداوم آن است. این محصول در محیط هایی استفاده می شود که گردو غبار فراوانی دارند بنابراین اگر روانکاری نشوند عمر آن کاهش می یابد و کارایی آن نیز کم می شود.

کاربرد زنجیرصنعتی شاخکدار در صنایع و کارخانجات چیست؟

  1. یکی از صنایعی که از این محصول استفاده فراوانی می کند سنگ شکنی و سنگ بری است.
  2. استفاده درکارخانه هایی که دوچرخه و موتور سیکلت تولید می کنند از دیگر موارد کاربرد این ابزار صنعتی است.
  3. در کارخانه هایی که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می کنند از این محصول استفاده می کنند.
  4. برای تولید مصالحی که در ساختمان سازی به کار می روند نیز از این کالای صنعتی استفاده می شود.
  5. در کارخانه ها و شرکت هایی که وسایل و لوازم آرایشی، بهداشتی تولید می کنند.
  6. در ساخت و تولید ابزارو وسایل الکترونیکی
  7. در صنعت کشاورزی و در تولید مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *