رنجیر و چرخدنده

انواع گیربکس صنعتی

گیربکس حلزونی

گیربکس مارپیچ کوچک و کم مصرف است. این تجهیزات برای مصارف صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد اما در درجه اول برای کارهای سنگین استفاده می شود. گیربکس حلزونی در صنایع پلاستیک، سیمان و لاستیک و سایر زمینه های صنعتی سنگین رایج است. کاربردهای کم مصرف مانند سنگ‌شکن ها، اکسترودرها، خنک‌کننده ها و نوار نقاله ها ممکن است از این ماده بهره‌مند شوند.

گیربکس مارپیچ از این جهت غیرعادی است که در یک زاویه نصب شده است و به دندان‌های بیشتری اجازه می‌دهد در یک جهت در حال حرکت باشند. این ارتباط مستمر را برای مدت معینی تضمین می کند.

گیربکس داخلی هلیکال Oaxial

گیربکس مارپیچ کواکسیال برای کاربردهایی که نیاز به عملکرد سنگین دارند مناسب است. کیفیت و کارایی خطوط ورودی مارپیچ کواکسیال به خوبی شناخته شده است. اینها با استانداردهای دقیق تولید می شوند و به شما امکان می دهند نسبت بار و انتقال را بهینه کنید.

گیربکس حلزونی Bevel

این نوع گیربکس با یک سری دندانه های منحنی که روی سطح مخروطی شکل نزدیک لبه یونیت قرار گرفته اند متمایز می شود. گیربکس مارپیچ مخروطی برای ایجاد حرکت چرخشی بین شفت های غیر موازی استفاده می شود. کاربردهای رایج شامل معادن، بخش معدن و نوار نقاله است.

گیربکس حلزونی اریب

ساختار محکم و یکپارچه گیربکس مارپیچ اریب آن را برای استفاده با وزنه های بزرگ و کاربردهای دیگر مناسب می کند. این گیربکس های صنعتی پس از نصب بر روی خروجی شفت موتور مناسب، مزایای مکانیکی را ارائه می دهند. بر اساس تعداد دندانه ها و چرخ دنده ها بسیار قابل تنظیم هستند. بنابراین، اغلب می توانید یکی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده می کند.

گیربکس سیاره ای

سه یا چهار سیاره چرخ دنده خورشیدی را در مرکز یک جعبه دنده سیاره ای احاطه می کنند. همه آنها توسط یک چرخ دنده حلقه با دندانه های داخلی به هم متصل می شوند. این طراحی به یک سیستم چرخ دنده سیاره ای اجازه می دهد تا با توزیع یکنواخت نیرو در سراسر چرخ دنده ها، گشتاور بالایی در یک منطقه کوتاه ایجاد کند. این نوع گیربکس در فناوری های پیشرفته مانند روبات ها و چاپ سه بعدی رایج است.

گیربکس سیاره ای به دلیل دوام، دقت و عملکرد خاص، برای کاربردهای دقیق مناسب است. این نوع گیربکس دوام و عملکرد تجهیزات شما را افزایش می دهد. گیربکس های سیاره ای در پیکربندی توپر یا توخالی و با طیف وسیعی از گزینه های نصب مانند فلنج، شفت یا پا در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *